Alla inlägg den 2 april 2011

Av Marianne Gunnarsson - 2 april 2011 22:12

Sedan torsdag har jag varit inne på SKK hunddata och sökt efter HD-resultatet ,men så idag gick jag in på morgonen och titta och slog in R.Lena  A-höfter sedan R.Lecca-Lecca A-Höfter och jag blev så lycklig sedan kom vi till R.Jazz C-höfteräven att Mats på Husdjurshälsan tyckte att de var ok. så är det SKK som avgör. Men jag är glad ändå.

Kl.9.00 kom min väninna Eeva och vi gick vår långa rundan med hundarna .Vi ligger i hårdträning för sommarfiguren man gör så gott man kan. Eeva överraskade med 2 biobiljetter så då gick vi och såg på filmen " Hur många lingon finns det  i världen"Det blev mkt skratt men en hel del tårar också. En tänkvärd film. Kvällen avslutades med mat på en Italienks resturang i Jönkoping. Så nu är min man och jag mätta och belåtna. Imorgon skall lilla Mimmi flytta.

Godnatt!   Hugo och Olivia  ute i den snö som finns kvar,

Ovido - Quiz & Flashcards