Alla inlägg under augusti 2011

Av Marianne Gunnarsson - 28 augusti 2011 22:04

Gokväll!


Det var ett tag srdan.Här har hänt så mycket så jag vet inte riktigt vad jag skall börja skriva om.Börjar med den fina dag vi hade i Ronneby på utställningen där.

Riding's Lecca-Lecca ställdes ut officiellt första gången Fick exc.ck r-Cacib och 4bh.

Kullsystern Riding's Lena fick very good. Riding's Fresia var också första utställningen officiellt och även hon fick excellent.

Valparna växer och busar.Collievalpar växer nu om llagottovalparna i storlek och collievalparnas tänder är sylvassa.Lagottonas tänder är bara små ämnen.

  Bus med varandra.

  Svarta colliemaran är på bettet

  Det blixtrar visst.

  Gänget samlat ute

  Skönt med fria ytor.

I början på veckan när jag kom hem hängde en plastkasse full med kantareller.Jag kunde inte komma på vem det kunde vara som överraskade migså.Det kom ett SMS från Elisabeth Fodervärden till Natahlie.Tack Elisabeth för de goda kantarellerna   I onsdags hade jag även besök av en barn och ungdomstiding som skall göra ett reportage om Lagotto och köpa hund.

Om ni vill se en film på Natalies collievalpar kan ni gå in på hennes egen hemsida och klicka på valpar så är det utlagt 2 filmer på valparna.

Nu är det dags för sängen känner jag efter att arbetat hela helgen.

Godnatt!



Av Marianne Gunnarsson - 4 augusti 2011 22:53

Ikväll tänkte jag ta lite kort på valparna men collivalparna ville absolut inte vara med och lagottovalparna var så trötta så ni får hålla tillgodo med det som blev.Till helgen tar vi nya bilder och det blir lättare när min man är hemma.

  Skönt att få vara ifred från inviduell fotografering

  En liten trött lagottokille

  Man kisar lite nu när man nyss öppnat ögon

   Godnatt!


Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards