Alla inlägg under februari 2011

Av Marianne Gunnarsson - 28 februari 2011 23:25

Denna helg som varit känns det mest som man suttit i bilen. Jag har nämligen varit i Tärnsjö och parat Caramel med "Bosse" Yduns Blue's Itaco. Mkt trevlig hane.Så vi håller tummarna att det lyckas.I söndags åkte ännu en valp. Riding's Paggio. Hennes nya ägare heter Eva Bender. Dixie som hon skalll kallas kommer att bli nästan granne med Jonna som åkte i tisdags.  


De små tjejerna kommer nog att ha roligt när de träffas. Därefter åkte jag till Ljungby för att möta min fodervärd Carin  och ta hem min ungtik som fyllt ett år för det börjar bli dags för HD-röntgen.

Av Marianne Gunnarsson - 24 februari 2011 21:45

I  tisdags lämnade första valpen oss lilla "Jonna" Riding's Origani. Hon flyttade inte så långt bort nämligen är hon numera bosatt i Smålandstenar hos fam.Nilsson.Matte har via mail sagt att allt gått bra och att skött sig fint.


Ute håller kylan i sig men valparna lär sig fort att man skall passa på att gå på toaletten när man är ute.

   


Riding's Olivia är inte lätt att fota . Den tjejen har mycket spring i benen.

   


Men till helgen kanske man tinar upp igen för då har de lovat lite mildare väder.

Ett som är säkert är att jag skulle aldrig flytta norrut.Jag beundrar de som orkar med detta hårda klimat.  

Av Marianne Gunnarsson - 15 februari 2011 18:55

Mitt barnbarn Linus med sin hund Isabella

  



Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards