Alla inlägg under oktober 2013

Av Marianne Gunnarsson - 15 oktober 2013 20:17

God kväll!

Vilken härlig höst vi har och så skönt mina valpar har det i solen. Äntligen fungerar mitt internet (hoppas jag)- Däremot är min kamera lite konstig så jag får nog lämna in den. Den har olyckligtvis ramlat i golvet en gång pga en nyfiken hund. Men så är det med djur och barn man bör vara steget före och det är man inte ibland. Många av våra valpar har flyttat och de äldsta valparna har varit här för att få valppälsen avklippt ännu en gång. En tikvalp i G-kullen såldes till Bornholm hennes nye ägare har haft viltspårshundar förut och han har redan börjat träna henne lite och han skrev att hon visade goda anlag för detta men alla tycker att de är väldigt lättlärda. Det är alla dessa uppmuntrande meddelande ,bilder och berättelser som gör det så roligt att vara uppfödare.

Vi har några valpar som söker nya hem och ni är välkomna att höra av er angående dem.

Första tjejen är efter Emilio HD B och R.Dolci E Liquori HD A. Hon är en mkt lovande tik som nog skulle platsa i utställningsringen om man skulle vara intresserad av det. Hon är framåt och är överlycklig när vi har besök

Här kommer hon farande Riding's Gallina

 

 Ni kan väl leka med mig!!!!!


Dessa 3 valpar är efter Merlino HD B Riding's Ninna HD A

  


 Vit/orange tik

Brun tik


Vit/orange hane

Den 15 augusti föddes Emilios och Creme Caramell HD A valpar 5 hanar + 2 tikar

Dessa 3 vit/bruna hanar söker nya hem

 

  

Caramells valpar gottar sig efter maten!

   

Här ser ni lilla Creme Caramell innan nedkomst.

Caramell har det bästa temprament man kan tänka sig. Hon verligen älskar alla barn som gamla. Hon är numera pensionerad och bor hos sin nya familj där hon kan njuta många år till.

Alla föräldrar till dessa valpar är ögonlysta ua och utställningsmeriterade.

Ha en fin fortsättning på hösten och jag hoppas på många soliga dagar till!

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards