Alla inlägg under juni 2012

Av Marianne Gunnarsson - 16 juni 2012 23:16

God kväll alla!

Här kommer lite nya bilder på kennelns valpar de minsta har hunnit bli 2 veckor redan.

Jag tror att vi alla saknar sol och värme. Men nästa vecka drar jag och en väninna söder ut men jag är tillbaka söndag igen.Men min man är hemma och tar hand om allt.

Så jag vill passa på att önska alla en riktigt Trevlig Midsommar!



Här är de nyfikna Kanel gänget.De märker så fort man kommer smygande med kameran.


 

Claras 2 vit/oranga hanar


  

  Tik

   

De två sista bilderna är tikar också.Idag ville inte inläggen fungera som jag ville så jag får inte med fler bilder.Hoppas det går bättre nästa gång. Nu åskar det och jag skall gå till sängs.

Kram Marianne

Av Marianne Gunnarsson - 16 juni 2012 23:16

God kväll alla!

Här kommer lite nya bilder på kennelns valpar de minsta har hunnit bli 2 veckor redan.

Jag tror att vi alla saknar sol och värme. Men nästa vecka drar jag och en väninna söder ut men jag är tillbaka söndag igen.Men min man är hemma och tar hand om allt.

Så jag vill passa på att önska alla en riktigt Trevlig Midsommar!



Här är de nyfikna Kanel gänget.De märker så fort man kommer smygande med kameran.


 

Claras 2 vit/oranga hanar


  

  Tik

   

De två sista bilderna är tikar också.Idag ville inte inläggen fungera som jag ville så jag får inte med fler bilder.Hoppas det går bättre nästa gång. Nu åskar det och jag skall gå till sängs.

Kram Marianne

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards