Alla inlägg den 10 september 2011

Av Marianne Gunnarsson - 10 september 2011 20:56

 Veckan bara springer iväg.En vecka har gått sedan vår kennelträff.Tack alla för positiv respons.Allting bara blev så lyckat.En viktig ingrediens i det hela är vackert väder och det fick vi verkligen. Munkaskog är också så vackert belägen vid Vättern.Stort Tack! till mina medhjälpare utan er hade jag inte klarat mig.Inget sköter sig självt. Trevligt att så många av colliegamlingarna kom.Avkommer som man inte sett på 10år. Roligt att få se valparna och de äldre lagottona.En del kullsyskon träffades och ägarna jämförde sina hundar och tyckte de hade mkt gemensamt.

Här kommer några kort. Då jag själv inte hade så mkt tid att fotografera så hoppas jag att ni som var där kan skicka mig några fler foton.

  Munkaskog med härliga ytor

  Gott om plats för alla

  Strålande väder.

  Full aktivitet vid klippningen

  Väntan på kantarellsök  

  Angelica har utställningsträning

  Det här gör du rikyigt bra Matte!!!   Så avslutade vi dagen med att äta en liten Buffe' tilsamman som var uppskattat.



Ovido - Quiz & Flashcards